Je možné zboží zaslat na Slovensko nebo jiné země?
Je nutno sjednat individuálně. K ceně výrobků připočítáváme náklady na dopravu. Dodáváme pouze zásilky nad 200 EUR (5000 Kč), vystavujeme fakturu předem a zboží zasíláme pouze po jejím zaplacení. Platba se provádá v režimu FEES:OUR, tedy bankovní poplatky platí odběratel zboží.
Maloobchod v rámci EU:
Zboží zasíláme poštou. Započítáváme jednotnou přirážku ke každé zásilce (poštovné a balné) 350,-Kč za každou zásilku do 15 kg, i při nákupech nad 5000,-Kč. Cena zboží odpovídá ceně v ČR v Kč (CZK). Platba probíhá předem na základě zaslaného dokladu, nikoliv na dobírku. Výrobky jsou zdaněné v ČR, v SR se již nezdaňují. Ceny uváděné v ceníku jsou s DPH.
Velkoobchod:
Podle obecných pravidel vývozu v rámci EU. Ostatní podmínky se sjednávají individuálně.
Jak postupovat jestliže zboží nedorazí v pořádku?
Pokud neobdržíte zásilku v termínu předpokládaném (během asi 10 dnů) nebo sjednaném, doporučujeme urgovat telefonicky na uvedené telefony, nikoliv e-mailem. Zejména pokud jste objednávali poštou, z webu nebo e-mailem, nemuseli jsme objednávku dostat, pokud nebyla zpětně potvrzena. Může se ztratit i odeslaná zásilka, tu však jako odesílatel můžeme reklamovat na poště teprve 30 dnů po odeslání a proto ji obvykle posíláme znovu před tímto termínem.
Při reklamaci na naše potravinářské výrobky postupujte podle platných předpisů (Občanský nebo Obchodní zákoník), uveďte závadu a požadovaný způsob náhrady vadného zboží.